søndag 3. august 2014

Kreta - Chania

Hei og god søndag :) 
Tenkte dele noen bilder fra ferien vår. Vi var på Kreta, vi skulle være en 
hel uke i Kolymbari, men når vi ankommer Kreta får vi beskjed fra
Apollo om at vårt hotell er overbooket (!) Så vi måtte tilbringe halve
ferien vår på et annet, MYE dårligere hotell i Agia Marina…
Ikke særlig fornøyde satt vi oss på bussen og dro avgårde, etter mange
telefoner med Apollo og en god del surmuling gikk ting seg til og ferien ble bra likevel.
Sammen med min onkel, tante og søskenbarn dro vi til Chania og gikk
i gamle byen, veldig flott og varmt… Hit drar jeg gjerne igjen :)
Jeg er altfor dårlig på å ta hverdags bilder, noe jeg må bli mye flinkere til :)

Her kommer et bilderas




 














Nå skal jeg ut å nyte fin været :)

Klem Rita

1 kommentar:

  1. Kjip start på ferien, men godt det gikk seg til :)
    Bildene du viser var både fine og kule, og så fin du er :)
    Nyt finværet, her er det ikke fullt så fint :/
    Klem

    SvarSlett