fredag 26. september 2014

Fredags blogger

Hei og god helg :)

Ser ut til at jeg er blitt en fredags blogger, men dagene flyr avgårde, hva dagene
fylles med er heller noe usikkert, dagene går ihvertfall.

Her sitter jeg og nyter fredagen med nytt interiør blad og en god
kopp kaffe på jakt etter inspirasjon :) Gleder meg til vi tar fatt 
oppussing av gangen, veggplatene vi skal bruk er bestillingsvare
så de er ikke kommet ennå. Vi har tenkt å prøve oss på
Walls2paint, som er ferdig tapetserte sponplater som skal låses
sammen og males, slik får man slette vegger uten sparkling og pussestøv.
Som jeg gleder meg til SLETTE hvite vegger :)
Nytt gulv og nye hvite dører skal også på plass :)

Ute blåser det opp, så jeg tenker jeg henter meg en kopp kaffe til
og surfer videre etter mer inspirasjon :)

God helg!




Klem Rita


1 kommentar:

  1. hei, Rita:) Så gøy med oppussing, å det blir nok så lekkert. Denne jenta vet hva som er fint!! Flinke deg!
    Jeg måtte flire litt når du sa fredagsblogger, det må jeg også snart kalle meg;) Jeg har så seine vakter på jobb og lite tid til å ta nye bilder...men så har jeg slike fredager så inspirere meg og da går nesten kameraet varmt og jeg får lagret bilder til en del innlegg:)
    Mange tror kanskje at vi bloggere bruker enorm tid hver dag på blogging og foto, men det stemmer ikke. Familie først så kommer bloggen. Bilder lagrer vi opp:) Ikke sant?
    Ønsker deg en fin ny uke, søte deg:) Stor klem Ann Elin

    SvarSlett